İzleyicilerim

15.11.2015

BİTENLER -8-

Herkese birikmiş bir bitenler ile merhaba.

Odam çöp odasına dönmeden bitenlerimi artık yazma kararı aldım ve hadi başlayalım :) 


PALMOLİVE THERMAL SPA  DUŞ JELİ: Bende ki ölü deniz mineralleri mavi renkte olanıydı. Evdekiler ne kadar kokusunu deterjana benzetseler de ben sevdim ama büyük boy olduğu için çabuk sıkıldım.Palmolive'in biliyorsunuz duş jelleri biraz fazla yoğun yapıdalar o yüzden bir daha bu devasa büyük boyundan almıcam. 

I LOVE... COCONUT&CREAM VÜCUT PEELİNG'İ: Piyasada ki vücut peelinglerine göre uygun fiyatlı bir vücut peeling'i. Ben yazın kullanmayı seviyorum bu markayı çünkü  kışın sıcak su da kokusu olabildiğine değişiyo. Şimdi the body shop dan yanayım. yazın almayı düşünebilirim 

URBAN CARE NATURAL' S COLLAGEN & KERATİN SAÇ BAKIM MASKESİ: Kuru ve mat saçlar için üretilmiş bir maske ve 1 dakika da banyo da sıkılmadan beklediğim, süresi kısa olan bir maske sırf bu yüzden seviyorum dermişim :) Kokusu çok hoşuma gidiyor ve saçımda bıraktığı yumuşak etkiyi seviyorum. Şuan urban care natural'sın başka bir saç maskesini kullanıyorum onu bunun kadar sevdiğim söylenemez.

PERFECT PURİTY ORAL CARE REFRESHİNG: 1 yıl öncesinde diş eti tedavisi görmüştüm ve diş etlerimi şu meşhur marka olan listerine mahvetmişti. Bunun ardından diş hekimim bana bu tarz çalkalama sularını yasaklamıştı ama ben bu markayı denemek için aldım ve doktoruma söyledim bunu kullanıyorum falan diye şuanlık hiç bir irite yok ve severek kullanmaya devam. Ki elimde listerine ait ürünler olmasına ragmen. 


PERFECT PURİTY FOR KİDS FOAMİNG BUBBLE BATH: Sadece ba-yı-lı-yo-rumm demem bile yeterli bu banyo köpüğü için :) Çocuklar için evet fakat bende büyümemeiş bir çocuğum :)) Karpuz kokusuna hiç bir şekilde hayır diyemiyorum ve hayranım. Benim evimde küvetim yok o yüzden bende duş jeli olarak kullanıyorum ama şimdi kış geldi sıcak suda hemen farklı bir kokuya dönüştüğünden yazın tekrar alabilirim. Ama gratis'e yolunuz düştüğü ilk fırsatta kokusunu bir koklayın bayılıcaksınız :))

JOHNSON BABY ALOE VERA BABY OİL : Ben bebek yağlarını genelde duşta son durulama suyunda kullanıyorum ve vücudum da bebek yumuşaklığı gibi birşey oluyor bayılıyorum. Alışkanlık haline geldi ve esmer olduğum için sanki bronzluğu daha çok koruyor gibi geliyor, bilemiyorum. Şuan başka bir markanın kullanıorum fakat onun kokusunu pek beğenmedim en kısa zamanda o da biter tekrar buna dönerim diye düşünüyorum.

PURE BY GRACE CALE BODY WASH: Watsons'un yılbaşı setinde vücut losyonu, duş jeli ve lifi üçlüsü bir setinden çıkan duş jelini bitirdim. Seyahatler de bu boyutlar daha çok pratik oluyor. Tatil de biten bir ürün. Severek kullandım yakın zamanda watsons yılbaşı setleri getirmeye başlar ve ben yine standın başında hangisini alsam diye düşünürüm sanırım :))



PANTENE 2Sİ1 ARADA ŞAMPUAN VE SAÇ BAKIM KREMİ: Bende ki kepeğe karşı etkili olan ve klasik pantene kokusu gibi.. Annemlerin aralıksız kullandığı şampuandır kendisi :) Geçtiğimiz ay da bir tatile gittik ve benim şampuanım bitmişti bunu kullanmak durumunda kaldım pek birşey beklemedim fakat saçıma verdiği volume sevdim, başarılıydı.

SCHWARZKOPF GLISS MILLON GLOSS ŞAMPUAN: Bana watsons'un gönderdiği kutudan çıkmıştı. Parlaklığını yitirmiş mat saçlar için bir şampuan ve benim saçlarım da daha önceden olabildiğine mattı. Kokusu için hala anlaşamadığım bir şampuan. Çoğu kişi tatlı güzel bir kokusu demiş fakat benim için tam tersi -ki ben tatlı koku aşığı biri olarak kokusunu tam tersi korkunç buluyorum tatlı bir koku değil kesinlikle fakat saçıma verdiği parlaklık ve volume'ü çok sevdim. 

REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI: 'Saç dökülmesini engelleyen ve saç büyümesini hızlandıran' adı altında bir ürün ve firma yetkilileri çok tatlı, içten bir marka. Ama şöyle ki benim saçlarımda saç dökülmesini engellemedi ona katılamıyorum. Ama benim bebek saçlarımı kesinlikle çok çabuk uzattı şuan elimde bir paket daha var onu da kullanırsam sanırım bebek saçlarım tam bir perçem boyutuna ulaşıcak :)) 



WATSONS CREAM SHAMPOO: Sadece fırçalarımı yıkamak için kullandım ve hiç bir dökülme yapmadı. Baya bereketli çıktı, sanırım bir seneye yakındır kullanıyorum. Bu süre içinde ürün ambalaj değişikliğine gitmiş bile olabilir düşünün :)

ELİDOR SAÇ KREMİ: Bu saç dökülmelerine karşı çözüm isimli serinin saç kremi fakat ben saç maskesi olarak kullandım saçlarımı yumuşacık yaptı. Arada böyle saç kremlerinizi maske olarak kullanmanızı tavsiye ederim. Özellikle saçlarınız daha çok nemsiz olduğu zamanlarda.

İSANA COLOR SHAMPOO: Bunu annem denemek için kendisine almıştı iki adet. Bende bir iki kere denedim fakat kokusu eski şekerli sakızlar vardır ya onlar gibi kokuyor, çok kötü. Renk koruyup korumadığını da bilmiyorum saçlarım da boya olmadığı için. 


İDİL ASETON: Normal bilindik aseton. Kötü bir yönünü göremedim. 

İSANA ISIYA KARŞI KORUYUCU SPRAY'İ: Yarıya kadar kullandığım bir ürün. Isıya karşı koruyucuların sadece ben saç açıcı spraylere benzetiyorum. Psikolojikmen ısıya karşı koruduğunu düşünüyoruz bence. Kokusu aynı küçükken içtiğim bir şurup vardı ona benzediği için kullanamadım. -Ki bir de kokusu çok güzelmiş gibi sanki inadına saçımda gün boyu duruyor :)) 

VİCTORIA'S SECRET GARDEN FRAGRANT BODY SPLASH: Bende ki Pretty in pink olan kokusu. Çok eski zaten ambalajından da anlaşıldığı gibi. Oda sprayı olarak kullanıp bitirdim. 

AVON HAIR CARE DAİLY HAIR REFRESHER: Banyodan sonra saçımı açabilmek adına bulunmuş bir nimet :) kesinlikle öyle. Bende ki raspberry & hibiscus olan tatlı bir koku. Kokusu bu arada saçınız her savrulduğu zaman buram buram kokuyor. Kataloğlar da tekrar bulursam tekrar alırım.

AVON HELLO KİTTU DETANGLİNG SPRAY: Sırf ambalajı için aldım ve hüsrana uğradım. Ben kokuya hassasiyeti olan biriyim ve kokusunu hiç sevmedim. Keşke ambalajı kadar kokusu da güzel olsaymış. Tekrar almıcam.




LOREAL PARİS PURE ZONE DERİNLEMESİNE ARINDIRICI JEL: Bu ürrünü bitirdiğim 3. paketim. İlk  başta kokusu yüzünden almayacağımı söylemek istiyorum. Kokusu erkek traş jelleri gibi kokuyo :) Ortasında olan petleri sayessinde gerçekten dediği gibi derinlemesine temizliyor. Ben pedlerini atmıyorum. Fırça temizleme de çok güzel oluyorlar.

PARMEX ASETON: Bende ki nar çiçeği olan idil asetona nazaran daha çok bu markayı seviyorum. Elime ne geçerse onu da alabilirim. Benim için farketmiyor. 

WATSONS OİL CONTROL CLEANSİNG FOAM: Açıkcası bir watsons gezintimde "oil control" yazısını görünce sepete atmıştım, içerisinde alkol olduğu için tekrar alamayacağım. 

REXONA ROLL-ON: Rexona'ya resmen aşığım. Bu da sexy isimli kokusu. Hiç düşünmeden sürekli depoladığım bir ürün.



Rexona ailesine hoş geldiniz :))
Malum bir yaz ayını geride bıraktık yazın daha çok deodorant'a yöneliyorum  çok başarılı bir kokuya ve yapıya sahipler. Sırasıyla isimleri "Shower clean (gerçekten de adı üstünde gün boyu duş ferahlığı altında gibi hissettiriyor), Cotton (Tek anlaşamadığım kokusu), Sexy (gerçekten sexy bir koku ve etkileyici), Powder (en en ennnn sevdiğim ise bu koku sürekli hatta parfümün ne sorusu aaldığım koku)


PRIVACY LET'S PARTY DEO+ PARFUM: Bu kokuyu ise kışa daha çok yakıştırıyorum ve gerçekten çok hoş. yedeğimde var. 






NIVEA LİPBALM: Fruıty shıne olanı benim liseden beri kullandığım -ki şuan ikinci bölümümü okuyorum üniversitede düşünün :) Renkli lipbalmları hayatımdan çıkarma kararı aldım bir tane daha yedeğim var o da bittikten sonra artık almıcam, almamaya çalşıcam :) 

Milk&Honey olanı ise elimde ki  diğer lipbalmlar bittikten sonra kesinlikle alıcam. Çünkü bu bir lipbalm değil lipbutter gibi koyu kıvamlı, başarılı.

NEUTROGENA LİPBALM: Yazın benim yanım da olan tek lipbalmdı kendisi. Çünkü SPF 20 içeriyor. Benim de güneşe aalerjim olduğunu düşünürsek tekrar alınıcak.

WATSONS MAGİC LİPBALM: Watsons bu ürünü ilk çıkardığı zamandan beri müptelasıyım.Fakat dediğim gibi renkli lipbalmları artık hayatımdan çıkarmam lazım. Almamaya dayanabilirsem tabi. 

AIGNER LİPBALM: Malezya ya gittiyseniz eğer bilirsiniz bu markayı. Orada otellerde kalan bayanlara bir makyaj çantasının içerisinde bunun gibi bakım ürünlerini koyup size hediye ediyorlar. Satılan bir ürün olmamasına çok üzüldüm çünkü yapısı çok güzeldi. Benim yazın bile kuruyan dudaklarıma çok iyi gelmişti ama maalesf ki artık bitti :(

Diğer iki lipbalm ise uçaklarda verilen adı lipbalm olan fakat vazelinimsi birşey olan lipbalmlar çöpe gidiyor.




FLORMAR 319 OJE: French yaparken çok kullanıyorum.

GOLDEN ROSE MATTE 12 OJE: Mat ojeler ilk çıktığında almıştım. Şimdi matlaştırıcı oje kullandığımdan dolayı tekrar alamama gerek duymuyorum. 

DIRTY WORKS EYE CREAM: Benim yaşıma pek uygun olmadığını düşündüğüm hafif yapıda bir göz kremi. Daha çok 18-19 yaşlarında ki arkadaşlara öneririm. 




FLORMAR CRAZY LOOK MASCARA: Flormarın koleksiyon ürünü olan bir maskara. ilk başta kendi kirpik tipimi anlatıyım;kısa ama sık kirpiklere sahibim. dolayısıyla uzatmaya ihtiyacım var. Ve bu maskara da bunu yapan bir ürün. Fakat koleksiyon ürünü olduğu için tekrar bulmam imkansız gibi...

ESSENCE GET BİG LASHES VOLUME BOOST WATERPROOF MASCARA: Bana ikincisini aldırabilecek kadar işini yerine getiren bir maskara.

ESSENCE GET BİG LASHES VOLUME CURL MASCARA: B u maskaranın hakkında pek bir şey söyleyemicem çünkü fırçası kırık çıktı. O yüzden de flormar'ın maskarasının fırçasını kullanarak bitirdim.

MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELAR: Tam rengime uyan ve hafif yapıda bir kapatıcıydı. Tekrar almama  şuanlık gerek duymuyorum elimde olabildiğine fazla kapatıcı var. 

ESSENCE RUJ: 53 Numaralı All About Cupcake isimli rujum bittiiiiii :(( Bu ruj benim hayatımda günlük ruj olarak kullandığım bir ruj. Ama bu ambalajda ki seri artık türkiye de satışta yok. Yapısı yumuşacık, kokusu misler gibi kalıcılığı sıfır ama saat başı tazeleyebileceğim bir ruj. Bulabilirseniz kesinlikle alın.  


COLGATE MAX WHİTE DİŞ MACUNU: Severek kullandığım ama araya kara kediler girdi şuan başka marka kullanıyorum.

LA LİGNE DENT DİŞ MACUNU: Florür içeren bitkisel bir diş macunu. Bitkisel olduğundan dolayı da fazla katıydı o yüzden yarım kullanabildim. Sevemedim.

TESTERLAR: Solutions gece kremi içeriğini araştırıp almak istiyorum çünkü sabah kalktığımda pamuk gibi bir cilt ile kalktım :)
 Loreal Skin perfection günlük nemlendiriciyi pek sevemedim. 
İpelina oje temizleme pedi ise benim favorim cüzdanımda ve makyaj çantamda taşıyorum. Koyu ojeleri bile çok iyi çıkarıyor.Çok başarılı. 


WATSONS TWİN BLADE DİSPOSABLE RAZORS FOR WOMEN: Yazın acil durumlar için çok iyi bir kurtarıcı.

PLAY WORLD ISLAK MENDİLLER: Bu sadece karede olan çünkü kaç tane bitirdiğimi bilmiyorum sadece bunu koydum. 

ALTERA ALOE VERA'LI MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ: Yapısında bir problem yok fakat kokusu çok kötü korkunç bir ekşi bir kokusu var. 

CALA COLLAGEN M.T. MENDİLİ: Gratiste her ugradığımda aldığım bir marka orata derece de.

SYNERGEN M. T. MENDİLİ: Alkolsuz olduğu için rossmann'a her uğradığımda alıyorum fakat son dönemler de bulamıyorum. sanırım ambalaj değişikliğine ugrayan kurbanlardan birisi kendisi de :) Ayrıca minik seyahat boyu da var.




PAMUKLAR: Sevdiklerimden bahsediyim ilk başta Benri kare pamuk ve MEDİSAFE ve FRESH'N SOFT çift taraflı makyaj temizleme pedlerini çok severek kullanıyorum.  
BENRİ disk pamukları eskisi gibi dikişlerinin iyi olduğunu düşünmüyorum o yüzden de elimde ki stokları bitirmeye çalışıyorum. İPELİNA Oval makyaj temizleme pedleri ise pek kullanışlı bulamadım.


Evet. benim bitenlerim bunlardı son zamanlar da ve gerçekten yine fazla şey birikmiş.  

Beni instagramdan da @ecegurbuzblog olarak da takip edebilirsiniz. Orada daha fazla aktifim.

Kendinize çok iyi bakın bir daha ki yazı da görüşmek üzere 

Sevgiler
E. 

Hiç yorum yok: