İzleyicilerim

5.09.2015

WATSONS OİL CONTROL CLEANSİNG FOAM || YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ



Herkese merhaba :) 

Blogumun yeni konuğu benim dertli yağlı cildim için denediğim yağ kontrol yüz temizleme köpüğü. Bu aralar yabancı/türk blogerların postlarında "oil control" yazısını gördüğümde direkmen kendimi ekrana yapışmış yazının sonuna kadar okumuş buluyorum kendimi. Faiş fiyatlı veya uygun fiyatlı olması beni pek ilgilendirmeden almaya başladım. Watsons da gezindiğim sırada bu ürünü gördüm ve hemen sepete.

Paketin üzerinde "cool" yazması ve içerisinde Zinc PCA (doğal nemlendiric, çinko) mentol ve E vitamini olması dikkatimi ilk çekenlerden olmuştu.


Cıııık sizi kandırdım ilk dikkatimi çeken "OİL CONTROL" yazmasıydı :)

Gelelim sevdiğim ve sevmediğim yönlerine; 

  • Temizlemesini çok fresh buldum. Derinlemesine gözeneklerime kadar temizlediğini hissediyorum. 
  • Nemlendirmesi biraz zayıf fakat her yüz yıkama ürünü gibi bunuda kullandıktan sonra nemlendirici kullandığım için sorun yaşamadım.
  • Birazcık kuruluk yaratıyor ama zaten yağlı cildin azıcıkta istediği bu :) 
  • Benim sevmediğim yönü ise içerisinde alkol var.Tamam içerisinde mentolün de olması yıkarken ve yıkadıktan sonra oluşan ferahlık güzel fakat alkolün olması benim bu ürünü tekrar almamı engelliyor.
  • Parlak, beyaz, sedefli gibi bir rengi var. Krem formunda, suyla karıştığında hemen köpüren bir yapıda. Çok az bir miktarı bile yüzünüzü yıkamanıza yardımcı oluyor. 
Şu ünlü blogger lafı var ya "Fiyat performansına bakarsak" diye işte o yönde gerçekten iyi bir sonuç yaratıyor. Fakat dediğim gibi ben içerisinde alkol olduğu için tekrar almayacağım. Eğer içerik konusuna dikkat etmiyorum ben diyorsanız bir şey diyemem.

Ürün Watsons'ta ben aldığım zaman 4.95 gibi (komik) bir fiyatı vardı. 
(Büyük ihtimalle hala aynı fiyattadır ben 3 hafta önce almıştım.) 

Sevgiler
E.

İnstagram: @ecegurbuzblog

Hiç yorum yok: