İzleyicilerim

11.06.2013

CLINDOXYL Jel Maceram

 
Herkese Merhaba!
Evet doğru okudunuz clındoxyl benim için uzun süreli macera oldu.Sizlerle hepimizin sorunu olan o nalet sivilcelerden biraz bahsedicem. Bilenler bilir benim güneşle aram bu zamana kadar hiç iyi olmadı yaz kış hep güneş kremleri kullanmak zorundayım.
Sarışın mıyım? Hayır değilim.
Güneşe alerjim mi var? Maalesef ki var.
 Güneş alerjisi %99 olarak sarışınlarda görülür bunu biliyorsunuz %1i de esmerlerde. İşte o %1'lik kısmı, tam da orada ben varım.  Doktorumun bana almamı talep ettiği Avene markasının resmen kaç yıldır abonesiyim.Eğer onları kullanmazsam kollarımda kabarcık gibi minik minik ama bana devasa gelen sivilcelenmeler oluyor.Suratımda yok,hatta pürüzsüz bebek gibi. En son doktoruma gittiğimde ise sırtımda sivilceler olduğunu gördük! Bana hemen bi ilaç yazdı ilk başta tereddüt etsemde  şuan çok memnunum.
 
Peki nedir bu Güneş Alerjisinin Belirtileri ?
4 tane belirtili safhası vardır. Benimkisi ise Aktinik Prurigo .
"Genelde küçük çocuklar ve genç yetişkinlerde olur. Güneş görmeyen yerler de kaşıntılı kabarcıklar şeklinde olur. Kulak,boyun,yanak,kol ve ellerde oluşur.Alerjik reaksiyon sonucunda iltihaplanan dudaklar ise çoğunlukla çatlar ve yarılır. Aktinik prurigo, bazı insanlarda yara izleri bırakır. Belirtiler genellikle yaz aylarında başlar ve sonbaharın sonlarına doğru iyileşme gösterir." demişti doktorum.
 
 
 
Bu benim 3'cü paketim ve 3 aydan beride kullanıyorum.Bana olan yararlarına bakalım mı hep beraber
  • Öncelikle kullandığım bölge sırtım olduğundan derimde olan yağ tabakasını düzene soktu.
  • Sivilcelerimi aza indirgedi ve yok etti. 
  • Önceden oluşmuş sivilce lekelerim ortadan kalktı.
Her ay doktor gözetiminde olduğum için de doktorumun söylediği kadarıyla artık yok olmuş derecedeler.
 
Peki ben bu CLINDOXYL Jel'i nasıl kullanıyorum?
  • 3 ay öncesinde ilk 2 ay her gün tek doz halinde kullanıyordum şimdi ise doktorumla birlikte 2 günde bire düşürdük (Tabi o karar veriyor :))
  • Günde bir kez akşamları yatmadan önce kullanıyorum.
  • Dudak, ağız, göz, ve diğer mukoz membranlar,hasarlı olan cilt ile temas ettirmemeye çalışıyorum
  • Saçları ve renkli giysileri beyazlattığından bu tedaviden sonra atabilceğim bi t-shirt giyiyorum, saçlarım toplu bi şekilde yatıyorum.
  • Jeli kullandıktan sonra ise buzdolabının kapağında saklıyorum.
Eğer jeli açtığım günden bu güne 2 ay geçmişse hemen ççöpe atıyorum (ki benim bir ay sürüyor ya neyse)
 
CLINDOXYL JEL'i sevmediğim yönleri de var tabi ki;
  • Jelin boyu fiyatına göre hiç değil, elim kadar bi boyu var. Ağzında ambalajı olmasa kullanılmış sanacağım kadar az miktarda.
Doktorum bana ilk yazdığında beyaz bi fanila giyip yatmamı söylemişti ve ben unutmuştum. Ertesi günü çarşaf bile beyaz olmuştu. Çarşaf çöpe bende direk dolabımda hiç giymeyeceğim ve tedavi sonrası çöpe gidecek bi t-shirt aramıştım.
 
Bana sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yanıtlarım.
 
Fiyat: 25 YTL
 
Sevgiler
E.
 

Hiç yorum yok: