İzleyicilerim

26.06.2013

BİTENLER -2-


Merhaba kızlar!
Bu geçtiğimiz iki ay içersinde baya bi ürün bitirmişim, birde buna siz karar verin bakalım.
 3 ıslak mendilden en kötüsü Fresh World'du. Onunda tek sebebi kapak kısmının olmaması, hemen kurumaya yüz tuttu, resmen kuru peçete olarak kullandım. Cottomia nın disk pamuklarından memnunum her gördüğüm zaman alıyorum benriyi aratmıyor bana.
 Bath&Bady Works Cotton blossom body splash bu vücut spreyini geçen ay berlindeyken aldım. Bu marka izmirde olmadığından 2 tane aldım bundan. Pamuk çiçeği kokusunu biliyomusunuz bilmiyorum ama çok temiz bir çiçek kokusu var. Dibinde diye atıyorum. ikincisini belki kışın kullanırım. Bu aralar bu kokuyu hissetmek istemiyorum :) Angıe Hot parfümleri gratisten resmen stokladım bunlarda sanırım son olanlarıydı. Lolis'i bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine denemek istedim ama legs'i daha çok sevdim. Parfümleri bittikten sonra bir daha almıcam beyonce'un parfümünü denemek istiyorum. Açık parfüm söylentileri gerçekten doğru, bir süre sonra gerçekten kokuları hiç çekilmez bir hal alıyor. Odalara koku bombardımanı yaparak bitirdim :))
 Hobby şampuanı bir yıl içinde eklips fondöten süngerlerim için kullandım şaka gibi ama gerçek :) Elseve  argınıne direnç bakım kremini sadece saç uçlarıma kullanarak baya uzun zamanda bitirdim gerçekten güzel bi saç kremi elimdekiler bittikten sonra alınabilir. Eğer saçınızda yağlanma gibi bi probleminiz var ise durunun bu yağlı saçlar için olan şampuanını şiddetle tavsiye ederim. Annemler metrodan koli şeklinde aldıkları için her ay bunu görebilirsiniz.
 Hobby nin çok eski dolapta kalmış bi saç spreyi çöpe gidiyo. Gratise özel gelen La Ligne nin egzotik krem duş jeli hiç sevemedim anca bi avuç sıkınca güzel köpürüyor ama kokusuna bişey diyemem.Renunun Lens Solüsyonu 2 ayda bir bitenlerden kendisi. Yenisi açıldı bile :)
 Beauty Formulas'ın renk dengelediğini vaad eden cocoa butter'lı el kremi severek kullandım vaad ettiği işlemi yaptıgını düşünmüyorum. Gülşah ve Şelale aseton parmex bulamadığım dönemlerden birine denk gelmişim yine.Kloreben Gargara doktorumun tavsiyesi üzerine kullandığım bi ürün listerinden daha iyi olduğunu düşünüyorum. 
 Clınque superbalanced makeup tint severek kullandım cildime çok iyi geldi ve fondöten oldugunu hissetmiyosunuz, kötü bi tabirle kalıp gibi durmuyo yüzünüzde. Clinque'in bi başka fondöteninde var gözüm onu alıcam :) Flormarın hangi serisi bilmiyorum ama rengini çok seviyodum glossun  ama akmaya başladı her yere bulaşır oldu oyüzden çöpe... Flormarın bu 2 rengine de bayılarak kullandım bittiler ve çöpe gidiyolar... Yara bantları bu yaz aylarında topuklu ayakkabılarımın elemanı oldular resmen çantamda her zaman taşıyorum, aman heee sizde taşıyın demedi demeyin sonra :)) Arabada bulundurduğum kolanyalardan iki tanesi..
Cettua'nın temsilen bulunan burun bandı her banyodan çıkarken nemli olarak kullanıyorum gerçekten yararını görüyorum o şekilde kullanınca. Dalan Dolive vücut yağı çok iyi yağ bence keşke bütün yağların böyle deneme boyu olsa. Daha öncesinde ben tam boyunu kullandım ve her tarafa bulaştırıyodum. Böyle minik boy çok iyi oldu tüm vücuduma yetti.

Resimde soldan sağa doğru gidelim.
Flormarın siyah göz kalemi bitti.
Avonun siyah göz kalemi devasa olanlarından, artık dışı bile haşat oldu ve bende sıkıldıgımdan bitsin diye uğraşırken artık çöpe gidiyo.
Avon Visions stick sivilce kurutucu kapatıcısı çok başarılıydı ama bitti.Sanırım artık kataloglarda yok da.
Teyzem japonyadan gelirken getirdiklerinin arasında bu siyah göz kalemide vardı. Tabi ben tombul kalem kullanma ve açma özürlüsü olarak artık çöpe atıyorum.
She'nin mavi simli göz kalemi böyle şirin durduğuna bakmayın uzun zamandır yerinde durmaktan artık içinde kalemin ucu tamamen dışarı zıplıyo çöpe....
Oriflame kalem farlar, şu asansörlü olanlardan bende yağlanma yapıyo diye çöpe gidiyor.
Nıvea Lıp Care Dragon Fruıt çok severek kullandım kokusu itibariyle cezbedici bi kokusu var. 
İsmini Markasını hatırlamadığım bi ruj oda bitti (ilk defa ruj bitirdim desem :)) 
Gratiste kardeşimin bana hediye olarak aldığı makyaj çantasının yanındaki fırça çöpe gidiyor. İlk geldiğinde bile sevmemiştim hiç kullanılmadan çöpe....

Sizler bu ay neler bitirdiniz.

Sevgilerimle 
E.


Hiç yorum yok: