İzleyicilerim

28.09.2012

NATURALOVE BAMBU 5'Lİ FIRÇA SETİ

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki ürün ecotools' un fırçalarının aynısı. Önceki setim ecotoolstandı özellikle far fırçasını almanızı tavsiye ederim. Ecotoolslara göre naturalove daha uygun fiyatlı.
Fırçaların üzerinde kendi ismi yazmasa ecotools zannedebilirsiniz (ki bende öyle sanmıştım)

First I would like to mention that the product ecotools' brushes of the same.I would especially recommend that you purchase headlight brush ecotoolstandı the previous box set.According to Ecotoolslara naturalove more affordable.Not write his name on the ecotools brushes might think (that's what I thought)

Set keten bir kılıftan oluşuyor.Kılıfı küçük olmasına rağmen koruma açısından başarılı.
Benim aldığım set 5 fırçadan oluşuyor.

Set consists of a linen sheath.Cover a small but successful in terms of protection.
I set that consists of five brushes.


İçinde;
  • 1 adet kaş fırçası
  • 1 adet allık fırçası
  • 1 adet dudak fırçası
  • 2 adet de göz farı fırçası var.

Fırçaların temel özellikleri ise
  • Allık fırçasının %100 keçi kılından olması
  • Özel bambu saplarının olması
  • Geri dönüşümlü alüminyum halkalara sahip olması.

inside;
• 1 x eyebrow brush
• 1 x blush brush
• 1 piece lip brush
• 2 have the eye shadow brush.


The main features of the brushes
Blusher brush is 100% goat hair
• Custom bamboo stalks that
• Recycled aluminum rings have.






Bu içerikler ecegurbuz.blogspot.com 'a aittir.
Ecegurbuz.blogspot.com this content belongs to.

 
Twitter adresim için tık tık 

4 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

bayılıyorum böyle fırça setlerine ...
çok güzel bir set...
bambu herşeyi seviyorum.
sevgiler

bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :)
Bende çok seviyorum fırça setlerini, özellikle bambu oluşu..

Yüzükleri kestirdim bile gözlerime ama :)

demet dedi ki...

Bende uzun zamandir firca arayisi icindeydim ilk once bath and body works ilk ugradigim yer oldu fakat fiatina gore cok fazla begenmedim daha sonra amazon dan ecotools almak istedim fakat Benim istedigim set kalmamisti neyse sonunda karar verdim ve fash isminde bir markayi denemek istedim yakinda blogumda da paylasacagim bugun elime ulasti ve kalite olarak cok begendim bakalim kullanincada begenecekmiyim....

Unknown dedi ki...

Ecotools fırçalarımdan memnunum ben hala da yıkaya yıkaya kullanıyorum :)
Bu fırça setinde de allık fırçasını sevdim.
Bahsettiğin setide merak ettim doğrusu..